Jules Morel dvadesetpetogodišnji mladić koji se, baš kao i njegova porodica, bavio zemljoradnjom, napraviće prvi par naočara davne 1880. godine. Time će započeti mali porodični biznis koji će vremenom narasti u svetski poznat brend prisutan u zemljama širom američkog i evropskog kontinenta.
Potpuna kreativna sloboda kao zvezda vodilja ovog brenda dovela je do toga da Morel danas može da se pohvali najvećim dizajnerskim centrom u Francuskoj koji godišnje kreira preko 700 različitih modela naočara. Svaki od modela naći će se na tržištu tek nakon detaljnih laboratorijskih provera kojima se osigurava da svaki detalj ovog modnog aksesoara ispuni najviše standarde kvaliteta.
Ne iznenađuje onda to što su iz Morel kuće izašli neki od najpopularnijih modela naočara današnjice, poput Tydée modela prodatog u preko milion primeraka. Besprekoran dizajn, vrhunska izrada, uvodjenje novih savremenih patenata u izradu, kao i neobičnih materijala kao što su titanijum, drvo, čak i 3D štampanje… doveli su do toga da Morel danas prepoznaju u svetu modne industrije kao kompaniju koja neprestano pomera granice.
To je doprinelo da proizvodi ovog brenda ne budu samo prihvaćeni i voljeni od kupaca širom planete, već priznanja dolaze i od stručne javnosti, kakvo je ono u vidu prestižne Red dot nagrade koja se redovno dodeljuje na čuvenoj Silmo d`or smotri u Parizu.